Luchthaven Zaventem
Op 22 maart werd Zaventem getroffen door de iedereen bekende gebeurtenissen. Hoewel er bij het personeel van Interparking en hun familie geen slachtoffers te betreuren vielen, hebben de terroristische aanslagen van 22 maart wel een diepe indruk nagelaten op onze teams.
Enerzijds waren er immers de parkings van Zaventem die de directe impact voelden van de aanslagen die de luchthaven van Brussel-Nationaal verwoestten. En anderzijds grenst de parking Wet aan het metrostation Maalbeek.
Alle parkings van de luchthaven zijn na de feiten vervolgens tot vrijdag 26 maart gesloten gebleven. Voor het goede verloop van het onderzoek mocht geen enkel voertuig de site verlaten. Gedurende deze tijd hebben onze medewerkers samengewerkt met de autoriteiten en de ordediensten om ervoor te zorgen dat de klanten onze parkings in alle veiligheid zouden kunnen betreden, zonder de lopende operaties te verstoren.
Vanaf 26 maart konden onze teams dan starten met het vrijgeven van de eerste voertuigen, waarbij ze de klanten begeleidden, die verzocht werden om de plaats meteen te verlaten na hun voertuig opgehaald te hebben.
Terugbetaling
Als u een parking op Zaventem bent binnengereden door het scannen van uw Pcard+, dan willen wij u hierbij graag bevestigen dat er u niets aangerekend werd voor uw bezoek.
Als u online een vooruitbetaalde reservatie verrichtte, die u zich genoodzaakt zag te annuleren als gevolg van de aanslagen, dan kunt u een verzoek tot terugbetaling indienen door een e-mail te sturen naar het volgende adres: brusselsairport@interparking.com.
Onze teams doen hun uiterste best om zo snel mogelijk aan elk verzoek te voldoen. Elke e-mail zal ook apart behandeld worden en geen enkel verzoek zal onbeantwoord blijven. Niettemin willen we u via deze weg eveneens vragen om ons geen herinneringsmails toe te sturen, aangezien dat het aantal te verwerken mails nog enigszins doet toenemen. Wij danken u tot slot alvast voor uw begrip.